.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دومین مأموریت اورژانس قائم‌شهر برای نجات مادر باردار
سخنگوی اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: دومین مأموریت موفق تکنسین‌های اورژانس قائم‌شهر در آذرماه برای نجات مادر باردار انجام شد و نوزاد و مادر هر دو در سلامت به مرکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش شمال نیوز،ذکریا اشک‌پور اظهار کرد: گزارشی از شروع دردهای زایمانی مادر باردار در قائم‌شهر به مرکز ارتباطات اورژانس اطلاع داده شد.

وی افزود: پس از دریافت این خبر، همکاران پایگاه اورژانس شماره دو قائم‌شهر به محل ماموریت اعزام شدند، با توجه به اینکه نوزاد در حال تولد بود، لذا شرایط مناسب برای تولد نوزاد و نجات مادر باردار مهیا شد.

سخنگوی اورژانس 115 مازندران اظهار کرد: با اقدام به‌موقع و صحیح تکنسین‌های اورژانس، نوزاد پسر در سلامت به دنیا آمد و شرایط مادر 34 ساله که دومین بارداری خود را تجربه می‌کرد نیز مناسب بود.

اشک‌پور بیان کرد: پس از انجام اقدامات پیش‌بیمارستانی، مادر و نوزاد به بیمارستان رازی قائم‌شهر منتقل شدند، این مأموریت اورژانسی توسط جمال رضایی و مهدی نیکونهاد از تکنسین‌های مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی پایگاه دو اورژانس قائم‌شهر صورت گرفت.

روز جمعه دوم آذرماه نیز اورژانس قائم‌شهر گزارشی از شروع دردهای زایمانی مادر باردار داشت، که نوزاد در حین انتقال مادر به بیمارستان، با کمک تکنسین‌های پایگاه اورژانس هفت تیر، در سلامت به‌دنیا آمد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.